ویدیویی که در بالا مشاهده می نمایید کارخانه ثقال در ترکیه می باشد که نحوه برش چوب بصورت تمام اتوماتیک است.

وارد کننده چوب توسکا و تولید کننده چوب توسکا در ترکیه

ثقال تریدر بزرگترین تولید کننده چوب در ترکیه می باشد که به صورت ترخیص شده الوار مورد نیاز شما را در گمرک تحویل می دهد. این شرکت علاوه بر تولید توسکا، الوار راش را نیز تولید می نماید. مشتریان عزیز می توانند ابعاد مورد نیاز خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را در گمرک تویل بگیرند.

این چوب، جزو چوب‌های سخت به حساب می‌آید اما نرم‌تر از دیگر چوب‌هاست به همین دلیل باید هنگام استفاده دقت بیشتری صورت بگیرد. رنگ پذیری و لکه‌گیری آن سریع است. رنگ گردویی و گیلاسی را به خوبی به خود می‌گیرد و برای ایجاد طیف و پالت رنگی زیاد مناسب است همچنین شباهت زیادی نیز به چوب راش دارد.

کاربرد

 ساخت مبلمان کابینت صندوقچه گرنیز قالب‌گیری تاج تزیین در نمای کابینت ظروف آشپزخانه خراطی کنده کاری منبت کاری تابلو و قاب پنجره

رنگ

در حالت اولیه به رنگ روشن است و وقتی در معرض هوا قرار می‌گیرد رنگ آن تغییر می‌کند و تیره‌تر می‌شود. چوب‌های تیره‌تر توسکا معمولاً در ساخت آلات موسیقی استفاده می‌شود
چون نرم است شکل دهی به آن کار راحتی است و برای برش اشکال پیچیده و طرح‌های دقیق مطلوب است. و چون سریع لکه و پوشش‌ها را به خود می‌گیرد ظاهر طبیعی و زیبایش را حفظ می‌کند.

معایب چوب توسکا

  • استفاده آن برای پروژه‌های نجاری بزرگ و کفپوش در مناطق پرتردد توصیه نمی‌شود و بهتر است در فضای باز استفاده نشود چون مقاومت کمتری در برابر هوا و پوسیدگی دارد.

ویژگی

 توسکا هیزم خوبی محسوب می‌شود چون به آسانی قابل تکه تکه شدن است تمیز می‌سوزد و هنگام سوختن رایحه مطبوع ایجاد می‌کند
کارآمدی، وزن کم، دوام، ماندگاری، بافت ظریف و یکنواخت، مقاومت در برابر چروکیدگی قیمت مناسب و در عین حال شیک، ظاهر زیبا از ویژگی‌های مهم آن به حساب می‌آید و گزینه‌ای مطلوب برای اکثر پروژه‌های مرتبط با چوب است.
جهت خرید و استعلام با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و یا مراجعه به صفحه تخته توسکا سفارشات خود را ثبت نمایید.