انتقال ارز به خارج از کشور، خدمات انتقال ارز یورو، دلار، روبل، تنگه قزاقستان، درهم، یوان.

با توجه به تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان ایران که سال‌هاست همچنان پابرجا می‌باشد تمامی روابط بانکی ما با تمام کشورهای دنیا قطع شده و برای هر نوع فعالیت تجاری بایستی حواله ارزی انجام دهیم. که همواره دغدغه همه افرادی که به نوعی در تجارت نقش دارند می‌باشد. در چند سال اخیر این کار با صرافی‌های معتمد و شرکت‌های معتبر امکان پذیر است و تمامی تاجران از این روش برای نقل و انتقال پول و ارز خود استفاده می‌کنند.

تخصص در انجام امورات انتقال ارز به خارج از کشور

مهارت، تخصص، مطالعه و تجربه از عواملی هستند که باعث تسلط هر چه بیشتر در یک حوزه خواهد بود. لذا در این مورد نیز همه این عوامل دخیل هستند و باید از کسانی کمک که گرفت که تبحر و تسلط کافی را دارا باشند.

انتقال ارز به حساب‌های خارجی، به خارج از کشور، نیاز به یک سری روش‌ها و شرایطی دارد که هر شخص به خودی خود و به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. پس در این شرایط به واسطه ای نیاز است که قادر باشد آن مقدار ارز مورد نظر را به حسابی که قصد انتقال به آن دارید واریز نماید. در نتیجه برای این کار از افراد، شرکت‌ها یا سازمان‌هایی که در این زمینه تخصص کامل دارند کمک و مشورت بگیرید.

“هلدینگ ثقال” نیز با تخصص در این مورد به خاطر فعالیت‌های گسترده در امر صادرات و واردات و همچنین به خاطر فراهم‌سازی تیم حرفه‌ای قادر به انتقال ارز به خارج از کشور و حساب‌های خارجی است. اگر نیازمند حواله و ارز با واحد های پولی مختلف مثل دلار، یورو، لیر، یوان و روبل و… به کشورهایی همچون چین، ترکیه، روسیه، امارات و… هستید با ما در ارتباط باشید.

 روشی آسان، آنلاین و غیرحضوری که با صرف کمترین زمان ممکن امکان‌پذیر است. و شما می‌توانید با اعتماد به شرکت ما و مهارتی که در این زمینه داریم به صورت کاملاً امن نقل و انتقال پول و ارز خود را انجام دهید. 

نحوه انجام

نحوه محاسبه و انجام انتقال ارز به این صورت است که در زمان معامله این مبلغ با قیمت حواله‌ای ارز که در واقع قیمت روز ارز به علاوه کارمزد می‌باشد انتقال می‌یابد. که کارمزد با توجه به مقدار مبلغ انتقالی، واحد پول و کشور مورد نظر متغیر و متفاوت است و هر کدام به صورت جداگانه بررسی سپس اعلام می‌شود.

 

در صورت نیاز برای کسب سایر اطلاعات می‌توانید با مشاوران “هلدینگ ثقال” در تماس باشید.

ثقال تریدر

اطلاعات تماس:

ایران:

  • 9821-91692031+
  • 989029222528+

ترکیه:

  • 905421209862+

قزاقستان:

  • 77053934551+